Lördagen

Igår var det en stor dag, min ena bror gifte sig med sin underbara Sandra. 
 
♥ ♥ ♥
 
Grattis till er
 
♥ ♥ ♥
 
 
Arvid i fin kofta och jeans påväg till bröllopet (inte alla som kommer undan med jeans på ett bröllop ;)
 
 
Fotografering innan bröllopet och sen vänta på själva ceremonin. Han skötte sig mycket bra hela den tiden i kyrkan, blev hungrig de sista 10 minutrarna. Sen blev han ledsen för vi var tvugna att lämna kyrkan innan han ätit klart, tajt mellan aktiviteterna i kyrkan. Så ledsen bebis påväg hem, tur att vi bor 5 min bilfärd hem från kyrkan. Sen hade jag en bebis som ville vara nära nära hela kvällen, helst med en tutte i munnen eller sovandes på tutten :) Min lilla sötnos! 
Kommentarer
Annelie

Vilken fantastisk liten sötnos, lilla Arvid ❤ grattis till er! Tycker om din blogg!

Svar: Tusen Tack för din fina kommentar! :) Det värmer! <3 Kram!
Josefina Elma

2013-12-15 @ 07:32:33
PA

Det var fint att ni alla tre va med i kyrkan på bröllopet. Arvid var så fint klädd.

Svar: Tack! :)
Josefina Elma

2013-12-16 @ 08:54:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...