Julafton del 1

Idag är det dan före dopparedan! 
 
Dopp i grytan är bland de godaste på julbordet! Det gör pappa alltid till lunch på julafton! 
 
Julkänslan och julstämningen är nästintill obefintlig. Inte så konstigt när det igår var nästan sju grader varmt ute. Sen går ju en del (läs all) tid åt minibossen (läs Arvid). 
 
Vi hoppas på mycket julkänsla idag då vi firar julafton med Niklas familj. Hoppas bara alla julklappar vi beställt hinner komma idag. 
 
 
Någon mer än jag som älskar att slå in paket? 
 

Inser just nu att vi inte har något inslagspapper, i och för sig så har vi inga paket att slå in. Men de borde komma idag. Eller vänta vi har ju några paket här hemma, a ja förvirringen är stor i min amningshjärna just nu. 
 
 
Det här gulliga möts jag av när jag kommer tillbaka från toaletten nu på morgonen. 
 
Mitt hjärta smälter
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...