Gynakuten del 2

 Jaha, dagen blev inte som vi tänkt. Blev istället ett besök på gynakuten. Börjar bli trött på det här nu. Feber igen, det är bara två veckor sen senast, ingen mjölkstockning. Hade även en lättare infektion ungefär en vecka efter Arvid föddes. 
 
Har fått antibiotika, men kom överens med läkaren att avvakta till söndag, mår jag bra så behöver jag inte ta det. Jag tycker inte om att ta medicin när jag ammar, men måste jag så måste jag. 
 
Vad har ni andra gjort en fredag som denna? 
 
 
 
Hahaha, någon som känner igen sig?
 
 

 
.
 
 
 
Kommentarer
Sara

Åh vad tråkigt! Hoppas det snart blir bättre!

2013-12-20 @ 22:33:53
Camilla ♥ 130510

Hoppas du blir bra snart!
Och ja jag känner igen mig ;)

2013-12-21 @ 12:23:27
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...