Skör

Idag känner jag mig lite extra skör. 
 
Idag saknar jag Emil extra mycket! 
 
Känns så orättvist! 
 
 
Tänker på den dag, snart åtta månader sedan när vi lämnade ifrån oss Dig och sa Hej Då! 
 
Tänk att Du aldrig fick komma hem med oss på rätt sätt! 
 
Att vi gick från sjukhuset utan vårt barn! 
 
Helt ofattbart att vi inte får ha Dig hos oss på rätt sätt! 
 
Vår underbara son! 
 
Känns overkligt att Din Lillebror bor hos mig! 
 
Att Ni är två bröder som aldrig kommer få leka med varandra. 
 
Vi Älskar er våra underbara söner! 
 
Nu längtar vi efter att få hem ett friskt och levande barn! 
 
Det bara måste bli så! 
 
Kommentarer
Suzette & Kian & lillebror på bakning<3

Ja det är klart att det måste <3

Jag tror det finns ett träningsinlägg nånstans i bloggen:)
Annars får jag göra ett!

Nu är mitt syprojekt upplagt oxå:)
Sån får du göra till lillebror <3

Storastora kramar!!

Svar: Ja, det måste bli så! <3
Då måste jag kika in och läsa det och även titta på det du sytt! :)

Kram <3

Josefina Elma

2013-08-08 @ 22:22:08
URL: http://www.suziettan.blogg.se
Malin - Collins mamma

Tack för dina fina ord, fina du. Och jag vet verkligen att du förstår hur riktigt ond sorg känns. När hela kroppen värker. Jag känner för er också! Fy. Men lillebror kommer att ge er så mycket kärlek och han kommer också vara en del av Emil. Han kommer att föra med sig en del av honom som ni aldrig fick chansen att träffa.

Vilken fin dikt! Började grina då jag läste den. TACK!

Du är en underbar människa. KRAMAR

Svar: Tack! <3 Ja, det tror jag också! <3 Du är också en underbar människa! Vi får ta och styra upp en träff någon dag, nu är jag ju hemma ett tag ;)
Ja, det finns mycket fina dikter som jag finner tröst i när jag läser! Visst jag gråter oftast när jag läser dem, men det är nog mest för att jag känner igen mig i det!

Kram <3

Josefina Elma

2013-08-09 @ 08:06:17
URL: http://malinsu.blogg.se
Annica

Men åhhh... började nästan gråta när jag läste. Ord rakt från ditt hjärta! Kan inte ens föreställa mig hur det måste kännas...
KRAM!

Svar: Kram! <3
Josefina Elma

2013-08-09 @ 08:40:11
URL: http://busarna.blogspot.se
Malin - Collins mamma

Du har en utmaning sen på min blog då du har tid och ork :) Kramar

Svar: Åå vad roligt! Vad svårt! För börja klura direkt! :D hihi!
Josefina Elma

2013-08-09 @ 09:01:48
URL: http://malinsu.blogg.se
Camilla ♥ 130510

Det SKA bli så! <3

Svar: <3 Ja!!! Det måste det! <3
Josefina Elma

2013-08-09 @ 10:57:31
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Therese

Jag vet precis vad du går igenom, förlorade vår lilla flicka för 2 år sedan, och vissa dagar är fortfarande tunga även fast lillebror finns här hos oss.

Nu får vi hoppas på att lillebror kommer hel och frisk.
Stor varm kram från en som vet hur det känns att förlora ett barn.

Svar: Tack för dina fina och peppande ord!Beklagar så att er lilla flicka inte fick stanna hos er på rätt sätt! <3
Kram!! <3
Josefina Elma

2013-08-09 @ 20:43:20
URL: http://terraskrypin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...