Schh...säg inget till Niklas

Niklas är en optimist, även när vi skulle sälja vår förra lägenhet. Han trodde vi skulle få ett pris för lägenheten, medans jag var mer skeptisk. Är ju sjukt nervöst att sälja, med budgivning och allt. 
 
Vi slog vad, om vi får mer än x kr så ska jag se på ALLA Sagan om ringen-filmerna (har inte sett någon). Har kollat kanske sammanlagt 15 minuter på första filmen. 
 
Niklas är inte bara optimist, utan även glömsk, vilket gör att han har glömt bort det här, till min stora förtjusning. 
 
Jag antar att nu när vi flyttar så gäller inte den här överenskommelsen längre.
Eller hur? 
 
Men såg nu att Sagan om ringen triologin inte står bland Niklas filmer. Det är inte jag som har gjort mig av med den, jag lovar! Men tror att det är svärmor som har den hemma hos sig, om jag kommer ihåg rätt. 
 
 
 
Vad tycker ni om de här filmerna?
 
Ska jag erkänna, och ta mitt straff?
 
 
 
 
(Bild från cdon.se) 
Kommentarer
Annica

Hahaha, nu är det ju så att jag ÄLSKAR dom filmerna, har sett dom flera gånger, men jag älskar också Star Wars och andra väldigt "grabbiga" filmer.
Du får nog erkänna... hehe. Eller prova att pluta med munnen och vifta med ögonlocken lite och be att du slipper :)

Svar: Ja, det verkar som det är många som gillar de där filmerna! Kanske därför de är så populära! ;D Star Wars har jag inte heller sett!
Haha!! Ja, får prov det! ;)
Josefina Elma

2013-08-09 @ 14:53:36
URL: http://busarna.blogspot.se
Amanda

Inte min kopp the av film men supermysigt att göra något sådant tillsammans!:-)
Kram

Svar: Håller verkligen med! Det skulle vara för att mysa och se de tillsammans! Kram!
Josefina Elma

2013-08-09 @ 14:58:56
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Johanna Järvenpää

Jag tycker dom är bra, tvåan gillar jag minst men annars helt klart mer än sevärda :)

Svar: :) Ja, dem är ju populära av någon anledning! ;) Måste kanske ge dem ett ärligt försök!
Josefina Elma

2013-08-09 @ 15:51:36
URL: http://cumgranosalis.blogg.se/
Karin

åh, men dom är bra! Tycker jag iaf! =)
Nya Bilbofilmen tyckte jag däremot inte var nån höjdare tyvärr..det var ett långt sömnpiller för mig =/

Förresten, vi är inne på andra säsongen av Walking Dead..sjukt bra och spännande ju! =)

Svar: Ååå vad jag är avundsjuk, jag vill också ha avsnitt kvar att se på Walkning dead! :)
Josefina Elma

LaPihl @Instagram

Jag har sett första. Endast då min pappa bjöd med oss på bio på premiären. Vägrar se de andra. Humbug ;) Min sambo gillar dem och fick boxen för några år sedan av mig, men jag tänker då inte se dem. Bläää :P haha

Svar: Hahahaha!!!! :D Det var ju snällt av dig att ge dem till honom! :)
Josefina Elma

2013-08-09 @ 18:33:16
Johanna

Ja supermysigt att leka. Sen fick Eddie leka av sig ännu mer med sina kompisar : )

Jag älskar Sagan om ringen filmerna. Tycker lätt att du ska erkänna se dem : )

Svar: Hahaha!! Jobbigt att erkänna och påminna! ;) Men jag borde kanske ge dem en ärlig chans!!
Josefina Elma

2013-08-09 @ 20:30:17
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com
Josefine

Filmerna är inte min typ, men det är min pojkväns favoritfilmer och jag har fått se dom ett x antal gånger och jag tycker att dom blir bättre ju fler gånger man ser dom. Kanske är värt ett försök :)

Svar: Oj det var ambitiöst att se dem flera gånger! De är ju rätt låååånga! ;)
Josefina Elma

2013-08-11 @ 00:03:06
URL: http://josefinenorman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...