Kvällen

Idag åt jag middag hemma hos mina föräldrar. Det bjöds på lövbiff, färskpotatis, vitlökssmör alternativt pepparrotssmör, stekt broccoli och paprika. 
 
 
Jag duschar alltid på kvällarna och jag har ganska mycket och tjockt hår så det tar lång tid innan det har torkat, så jag kan gå och lägga mig. Vill inte få en blöt huvudkudde. 
 
Så för att fördriva tiden sitter jag uppe vid datorn/tv:n och roar mig. 
 
 
Börjar torka längst ut nu i alla fall, två timmar sedan jag duschade. 
 
 
 
Nu väntar jag på att min underbara sambo ska komma hem! 
 
 
 
 
Kommentarer
Johanna

Jag har samma problem med mitt hår, lider med dig!

Svar: Ja, och jag vill inte hålla på med hårfön, känns som det sliter på håret.
Josefina Elma

2013-08-30 @ 01:45:36
URL: http://nnnaa.blogg.se/
PA

Det var trevligt i går, fint hår.

Svar: Tack för igår! :)
Josefina Elma

2013-08-30 @ 08:46:29
Karin O

Vad ledsen jag blev när jag läste i din presentation... Kan knappt sätta mig in i hur hemskt det måste vara! Men vad mysigt med en lille nu, väntar också min första i november...
Kram!

Svar: Tack för dina fina ord! Vad roligt att du också ska ha bebis i november! <3 En spännande tid framför oss!
Kram!
Josefina Elma

2013-08-30 @ 10:05:42
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Johanna

Jo hårfön sliter på håret, och den låter ju så jäkla mycket.. haha!

Svar: Ja, verkligen, ingen hit! :)
Josefina Elma

2013-08-30 @ 13:19:07
URL: http://nnnaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...