Inte bara vi

Ja, det var inte bara vi som ville shoppa loss på Barnens Hus konkursutförsäljning :D
 
 
 
Vi kom dit 10.10 och på bilden har vi stått i kö ca 30 minuter, har kanske 100-150 meter kvar. 
 
När vi kommit fram till byggnaden, som ni ser på bilden, kom det ut personal och informerade om att det var ca 2,5 timmes kö till kassan i butiken! Då hade vi kanske 75 meter kvar till ingången!
 
Niklas ska iväg och jobba strax, så vi fick ge upp. 
 
Det positiva var att vi träffade Carro i kön, Niklas hann åka iväg och handla hundmat, jag hittade en trevlig tjej i kön som jag pratade med och det var sol! 
 
Det tråkiga var att vi inte fick fynda något. 
 
 
Någon annan som gjorde ett försök? 
 
Hur gick det för er? 
 
 
Kommentarer
Sandra - mamma till Lykke

Jag gjorde ett försök i Nacka men gav upp efter 40 minuter då jag antagligen hade flera timmar kvar.. Det kändes inte värt det, speciellt inte med Lykke i bärselet.

Svar: Nä, blir ju lite mer omständigt med bebis! Förstår att du gav upp! Inte riktigt värt det!
Josefina Elma

2013-08-21 @ 13:06:32
URL: http://sandrasodergren.blogg.se
Annica

Usch och fy! Får panik bara jag ser det fotot. Utförsäljningar och rea är det värtsa jag vet. Håller mig långt borta från sånt :)
Synd att du inte fick fynda nåt dock!

Svar: Hihi! Ja, det jan nog bli rätt mycket! Antar att det var galet inne i butiken! Det är nog inte lika kul! Men i kön utanför var det trevligt! :)
Josefina Elma

2013-08-21 @ 13:07:51
URL: http://busarna.blogspot.se
Maria

Det är helt otroligt! Lika lång kö i Nacka runt 10 tiden och jag och en tjej stod i 40 minuter och insåg tillslut att det säkert var 400-500 personer
före oss, och jag har ingen lust att köa i 2 timmar med vilda, så jag gav upp! Och när Fredrick åkte förbi nu vid 12 tiden var det fortfarande lika galet lång kö!

Svar: Galet! Fortfarande kö då?! Undar om det fanns nått kvar?
Ja, det förstår jag!
Josefina Elma

2013-08-21 @ 13:13:27
Karin

oj då..jo, jag funderade på att åka en sväng till Barkarby, men som "tur" var så har tjejen hållt i gång i natt så vi tog det lugnt idag istället ;)

Svar: Vilken "tur", ja, blir nog svårare när man har barn med sig också!
Josefina Elma

Cissi

Men oj vad med folk!

Svar: Ja, hahaha! Blev chockad!
Josefina Elma

2013-08-21 @ 14:03:04
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
jennie - mamma till Leonard

haha men shit va folk :O

Svar: :D Ja, minst sagt!
Josefina Elma

2013-08-21 @ 15:01:57
URL: http://jenniethefrog.se
Hanna Karlsson

Oj vilken kö!

Svar: :D Hahaha!! Ja, verkligen!
Josefina Elma

2013-08-21 @ 16:34:14
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Denise - mamma till nova jane

Jag gjorde ett försök i Stockholm och det gick faktiskt förvånansvärt snabbt att komma in och sen betala :) sen var det super dålig rabatt på det mesta, 30% på allt i princip.

Svar: Jaha, jag hörde att det iaf var 75% rabatt på kläderna, men 30% på barnvagnar. Skönt att det gick snabbt för dig! :)
Josefina Elma

2013-08-21 @ 16:55:41
URL: http://Denisevs.blogg.se
Johanna

Hoppade att åka dit och det var väl tur det : ) sen hörde jag att det var dålig rabatt också. Har sett en del bilder som folk lagt upp, galet långa köer..

Svar: Ja, det blev ju ingen shopping för oss, men en trevlig timme i kön! :) Så det var nästan värt det! hihi! Konstigt det där med rabatten, har hört så olika! Men tråkig tom det inte var någon bra rabatt!
Josefina Elma

2013-08-21 @ 22:45:43
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com
Ida mamma till Collin <3

Oj fy ja visst vill man shoppa men att stå i kö i 2,5 timmar är ju inte det roligaste.
Men oj va jag gärna hade velat gå där och plocka till mig :)

Svar: Nä, det var inte riktigt värt det, sen hade vi inte möjlighet att stanna längre. Men timmen vi stod i kön, var väldigt trevlig, så det var nästan värt det! :)
Josefina Elma

2013-08-21 @ 22:47:15
URL: http://idasmirakel.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...