En elefant balanserade...

"...på en liten spindeltråååd.

Det tyckte han var så intressant,
så han gick och hämtade en annan elefant.

Två elefanter balanserade, 
på en liten spindeltråååd. 
Det tyckte dom var så intressant, 
så dom gick och hämtade en annan elefant.

Tre elefanter balanserade osv.....

Tio elefanter balanserade,
på en liten spindeltråååd. 
Det tyckte dom var så intressant,
men nu fanns det inte någon mera elefant"

 

 

 

De här fyndade jag igår på Mio.

 

Fyra stycken för 40 kronor, istället för ca 1000 kronor. 

 

Ordinarie priset var alltså 249 kronor styck :O

 

 
 
Fäster dem bara med en medföljande klisterkudde. 
 
 
 
 
Blev en till Ottos nya rum också! 
 
 
 
 

 

 
 
 
Kommentarer
Emma

Ååå, vilka fina! Och vad du är duktig på att hitta bra fynd! Jag ska börja shoppa med dig tror jag! ;) höhö!

Svar: Tack! :)Ja, absolut! :D
Josefina Elma

2013-08-23 @ 12:06:46
Johanna

Åh elefantlåten!!<3

Svar: Jaa! Den är så rolig! Minnen från dagis kommer tillbaka! :)
Josefina Elma

2013-08-23 @ 13:40:52
URL: http://nnnaa.blogg.se/
Helen.HUSnrNIO

Åh elefanterna var ju verkligen superfina!
Helt i min smak!

Svar: Ja, jag gillade dem väldigt mycket! Något passande från Svenskt Tenns elefantmönster till skulle vara fint! :)
Josefina Elma

2013-08-23 @ 21:57:47
URL: http://husnrnio.se
Marre

Åh så fina! Vilket otroligt bra fynd! :)

Svar: Ja, verkligen! Men jag hade då aldrig betalat 249 kr för dem! hihi
Josefina Elma

2013-08-24 @ 09:56:33
URL: http://frucullin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...