Avstängning av vatten 8-18

Kunde inte varit en sämre dag! Dålig tajming helt enkelt. 
 
Niklas är ledig och måste då gå upp tidigt för att hinna använda vattnet för morgonbestyr. 
 
Vi tänkte åka till mina föräldrar och hänga, men just idag ska det installeras en ny dusch hos dem. Ironi, ja! 
 
Eftersom alla andra i min familj bor i samma område som vi så har alla avstängt vatten idag. 
 
Vi åker därför och hänger i Niklas mammas lägenhet idag. 
 
 
Det jobbiga blir ikväll då vi ska spola kranarna från rost :( 
 
 
Bunkrat upp med vatten! 
 
 
Kommentarer
Camilla ♥ 130510

Så lång tid dom har det avstängt :/.

Svar: Ja, verkligen! Supertråkigt! Vi som hade tänkt vara hemma och mysa! Men det blev en trevlig dag ändå!
Det jobbiga är bara att jag nu har stått 1,5 timme och spolat vatten... :( nu verkar det fritt från rost..suck...
Josefina Elma

2013-08-14 @ 08:41:10
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Amanda

Uh! Det är då man inser hur mycket man behöver vatten, och tar det föregivet.. Kram!!

Svar: Ja, verkligen! :)
Josefina Elma

2013-08-14 @ 12:02:07
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Jennie Bergius

Vet precis hur krångligt det är att vara utan vatten! Min släkt bor också omkring där jag bor och för något år sedan var vattnet avstängt i ett par veckor och vi fick hämta vid affären. Sedan har det krånglat från och till. Hoppas att det ska funka hos er snart!

Vår lilla skrutt ska komma i januari om det går som planerat, hoppas och önskar att allt ska gå bra! Visst ska det målas fint till barnrummet :)

Tack för fina orden hos mig :)

/ <3 Jennie Bergius

Svar: Ååå en liten januaribebis! Ja, man hoppas verkligen allt går som de ska med bebisarna! <3
Måste lägga till dig på bloglovin! :) Kul att följa någon som är ganska nära med BF! :)
Kram
Josefina Elma

2013-08-14 @ 12:26:38
URL: http://bergiusjennie.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...