Gårdagen i bilder

Jag, Niklas och Linus tog med brorsan och Sandras hund Nike till Gustavsberg och Nacka för utflykt och häng hos svärmor. 
 
Säkerhetsbälte på och redo för avfärd
 
Shopping till mig i påsen och en liten present till svärmor i paketet
 
En disktrasa med magnolia och en säkerhetsnål storlek större köpte jag också
 
Linus hittade fina blommor och jag hittade ett par nycklar som nog tappades för ett tag sedan
 
Fikade på Café Tornhuset i Gustavsberg
 
Utsikten
 
Supergod paj
 
Efterrätten var supergod! De godaste macaroner jag ätit, tror jag! 
Hallon- och passionsfruktsmak
 
Jag kan inte annat än le när dessa tre stollar står och väntar på mig utanför affärerna
 
Te på svärmors balkong
 
Mycket spännande att spana på tyckte Nike. Linus har inte bestämt sig om han vågar komma ut på balkongen :) 
 
Årets första fluga
 
God mat som vanligt hos svärmor
 
Frukt och glass till efterrätt
 
Och såklart polly
 
Niklas knäckte färgkoden och några andra hjärngympaövningar
 
Tack för en härliga och solig dag! 
 
 
 
 
Kommentarer
Camilla

Vilken härlig dag!

Svar: Ja, det var det verkligen! och solen gjorde ju dagen lite bättre! :)
Josefina Elma

2013-04-21 @ 18:56:28
URL: http://omlivetefter.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...