❤ Emil 4 månader ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤  

 

För fyra månader sedan föddes Du, vår ängel. Saknaden och tomheten är stor. Det blir extra jobbigt när jag blir påmind om att vi aldrig mer kommer att få hålla Dig, att Du inte fick en chans på denna jord, att Du bär vingar nu. Men stoltheten över att vara Din mamma är så stor.  

 

❤ Jag Älskar Dig ❤

❤ Emil ❤

 

 

 

Vår ängel 


"Vi saknar dig vår ängel
och sorgen är så stor
Vi ville lära känna dig mer, både far och mor
Du bor i våra hjärtan
men i oss finns ett sår
Ett barn för lite finns det alltid i familjen vår”

(Okänd)

 

 


Tänk att det är två månader sedan vi stod på barnkullen och Niklas målade denna tårta till Dig, med två ljus i. Idag blir det fyra ljus i tårtan. 


❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

 

 
Kommentarer
Hanna

Grattis på fyramånadersdagen Emil!
Kram till föräldrarna!

Svar: Tack! <3
Josefina Elma

2013-04-11 @ 15:12:17
Sofia - ett bättre du

Grattis. Och kämpa på!

Svar: Tack! <3
Josefina Elma

2013-04-11 @ 21:09:01
URL: http://ettbattredu.se/blogg
Valeria-Kampen mot kilona

Jag vill bara säga hur oerhört ledsen jag är för er skull!! Hoppas ni finner er och kan leva med sorgen <3

Svar: <3 tack för din omtanke! <3
Josefina Elma

2013-04-11 @ 21:17:27
URL: http://kgkamp.blogg.se
Eva H i Metbäcken

♥ Grattis på 4-månadersdagen Emil ♥
Och en stor och varm kram till mamma och pappa med!

Här är det drygt två veckor till Johns 4-månadersdag och 4½ vecka till hans tänkta BF - dagen innan min födelsedag... Hur ska man orka???

Svar: Tack! <3
Ja, undrar hur man orkar egentligen! Så jobbigt! Tänk att aldrig mer få se sin älskling! Jag blir så ledsen när jag tänker på det! Så många frågor, hur skulle han se ut nu, hur skulle han vara? Jobbigt att aldrig få svar på de frågorna!
Men för att orka så tänker jag att Emil och hans änglavänner har de bra i änglarnas stad i himlen! De leker och tar hand om varandra! Alla får vara med och alla är glada! <3 De är fria! <3
Josefina Elma

2013-04-11 @ 21:55:03
URL: http://metbacken.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...